onsdag 1 april 2009

Asså shit, va härligt det är ute!!! Så himla gött med lite värme och sol!!! =D
Idag är jag hemma med Jesper, meddans Melvin är på dagis, mellan 9-14. Men imorgon ska Jesper till dagis igen. Han har då ätit pennecilin i nästan tre dagar..

Fick igår fick jag ett trevligt brev från skatteverket!! Massa pengar tillbaka, wwiiiieeee!!!!!!!
Stockholm, here i come!!! ;-) Eller vad säger du Jannie?
Jag är lite smått avis på Fredrik, som ska ut och fiska idag, men Conny. Jag vill också med! Ja ja, nästa gång kanske... :-(

Jag och Jeppe köpte nya skor till honom idag, nere i älvängen centrum. Efter det åkte vi till nödinge och köpte dop-present till lilla Felicia (Dennis & Gunillas dotter). Vi ska dit på söndag.

Nä, nu ska jag gå ut i det underbara vädret!
PÖSS

2 kommentarer:

agnes sa...

Tack! =) Helt underbart väder, kan knappt fatta att de e sant=D

Milla sa...

Gött att du oxå fick tillbaka pengar :) Det blir man alltid lika glad över. Jag fick 7300 tillbaka, men vi har sparat sedan en tid tillbaka till resan men den här återbäringen var ju inte helt fel..nu är resa & boende betalt :D dock inte bokat. Vi ska åka själva (jag & John) kanske att Mia & Andreas åker med men det e inte säkert. Sen är Agnes & Lobban i Phuket medans vi är i faggorna så vi kommer nog mötas upp :D Kramz