onsdag 14 oktober 2009

Jaha, nu va det dags igen! =(

Melvin är sjuk!! =(
Vaknade av att han va ledsen, förkyld och varm! Jaha, nu va det dags igen!! Det va bara å ringa jobbet å säga att jag inte kommer idag.. Och till dagiset såklart!
Kände sen att även Jesper va varm. Han har varit lite tät de senaste två-tre dagarna, men nu hade även han fått lite feber.. Jag skulle ändå hållt honom hemma...

Den 25/2 2010 så ska jag och mina tjejkompisar åka till Lindvallen!! =) Ska bli sååå kul! Vi åker torsdag-söndag. Detta bestämdes och bokades igår.. ;-)

LÄNGTAR!!

Snart ska jag in till Kungälv för att byta ett par vantar som jag köpte till Jesper igår. Dom passade inte. =( (REIMA-fingerhandskar,) Konstig modell! Ska ta tumvantesmodellen istället! Både bättre och varmare!
Efter det åker vi ut till mamma, för att lämna vår bil där. Hon ska nämligen låna den när hon åker till Tyskland ikväll..

Tack å hej, leverpastej!!

Inga kommentarer: