söndag 15 februari 2009

Åh, idag var jag och Fredrik på bio med Jesper! =D Riktigt mysigt! Ing-Marie passade Melvin (Fiddes mamma).
Vi gick på Biopalatset, och filmen hette "Bolt". Jesper satt helt blixtstilla hela filmen, så han tyckte nog den va bra! Han pratade om den efteråt å så, påväg hem...
Vi stannade till vid Sibylla, på stigs center, och åt.

I fredags va det begravning för min söta mormor. Det va så jäkla jobbigt!! Men fint va det iallafall! Efter kyrkan var vi i mormors hus... Det va konstigt att vara där utan henne! Jag hade fixat ett kort på henne, som jag satte på pianot (i vard.rummet där vi satt),och tände ett ljus bredvid. Så hon va lite med... :-)

Om två veckor börjar jag jobba igen... Herregud!!! TVÅ VECKOR kvar! Men det ska bli ganska gott att få börja igen, å få lite ordning på livet och få tillbaks lite rutiner. :-)
Men kommer sakna att vakna upp i lugn å ro med barnen. Inga planer att stressa iväg på. Men men, vi har ju helgerna! Och det ska bli gött med lite pengar! Man är ju inte rikast i stan, när man går hemma... ;-)

Inga kommentarer: