fredag 20 februari 2009















Idag var jag och barnen i mormors hus, och kollade vad vi ville ha efter henne. När jag öppnade garderoben och såg hennes kläder, så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna!! =( Fy fasen va jag saknar henne! Kändes så konstigt att inte hon va där! Min älskade mormor........ :-( Va livet är orättvist! Visst, hon va gammal, men jag har mist en jäkla massa närstående personer!!!!!!!!! Min "pappa", min biologiska pappa, morfar, mormor... Tur jag har min mamma och bror kvar, och SJÄLVKLART MIN FAMILJ!!! =) Utan dom hade jag inte orkat...(!!)





Och mina vänner såklart!










Ikväll har vi ätit thai-mat.. Det va riktigt gott! Barna ät som små grisar... (även jag kanske...) ;-)










Jag längtar så efter sommar och sol!!! Kollade på gamla bilder sen i somras, när vi var på kanotsemester med John, Camilla, Lobban och Agnes. Fy faan vilken tur vi hade med vädret! Kunde verkligen inte varit bättre! Önskar man kunde ha samma tur igen, om man hittade på nåt roligt i sommar...












1 kommentar:

Anonym sa...

Som ni ser så har bilderna kommit i lite fel ordning... Bilderna skulle ha kommit under sommar.....
Ja ja, så fel det kan bli ibland..!! =)