söndag 22 mars 2009

Nu så...

Ojojojoj va länge sen jag skrev här!!! Har verkligen inte haft nån lust eller ork! Men nu så... =D

Jag har börjat jobba igen, efter mammaledigheten. Började den 2 mars... Och det är sååå roligt! Jag behövde verkligen det, för jag mådde inte så bra innan.. =(
Men nu mår jag mycket bättre!

Igår kollade jag och Fredrik på film. "Taken", heter den. Den va riktigt riktigt bra!!!!! Nog den bästa på läääänge! Så den måste ni se! =D

Ikväll ska jag iväg och träna med Madde... Vi tränar ju må, ons och söndagar. Om vi kan... Efter det, så ska Jimie fylla i min tatuering.

Just nu är Jesper på kalas hos Anton (grannpojk/kompis). =D Och Fidde är iväg och fiskar med Conny och Jimie. Melle sover på soffan... =)
Han vaknar nog snart, för han har sovit i 1 ½ timme.

Imorgon är jag ledig från jobbet, för jag ska till doktorn med Melle. Vi håller på att utreda hans mage. Ska dit kl 14:15, på Nordmanna i kungälv..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, jag ska gå modell =) På en modevisning i Uddevalla.