torsdag 26 februari 2009

Har nästan precis kommit hem... (kom hem vid 18:30-19:00) Har varit hos Pauline idag, och gosa med lilla Estella! =D
Jag tycker så himla mycket om Pauline!! Så roligt när vi träffas! Synd bara att vi inte träffas oftare än vad vi gör!! =( Men idag så... =D
Jesper satt och kikade tv, och sen ville han spela X-box.. Typiskt han! ;-D Melvin sprang mest runt och busade! ;-) Samuel var på jobbet, så han träffade jag aldrig.. Men det va iofs länge sen bara jag och Pauline träffades, utan våra makar...
Estella va lika söt som vanligt! ;-) Låg där, och bara va! =D
Mysigt att få gosa lite med henne!!

TACK FÖR IDAG, PAULINE!!! HADE JÄTTEMYSIGT!


Den 14 mars, så ska jag ha ett Me&I-party kl 16:00. För er som inte vet vad det är, så är det barnkläder, OCH lite för mamman och pappan... Så dom som vill/kan komma, får mer än gärna höra av er!! Hade varit skoj om det kom lite folk!!! =D


På måndag börjar jag jobba igen... Har nästan varit hemma i två år!!! Mammaledigheten...
Börjar med studiedag... Känns bra, för då får jag träffa all personal, innan jag börjar!
Det ska faktiskt bli ganska skönt att få komma tillbaka till verkligheten! Att få lite rutiner.
Men jag kommer självklart sakna, att bara få vara hemma med mina små älsklingar!!
Men jag får tänka på att dom tycker det är sååååå skoj med andra barn!! För det tycker dom verkligen! Som tur e!!!!! =D
Inskolningen har gått JÄTTEBRA! Brydde sig knappt att jag skulle gå idag (första ggn som jag lämnade honom, efter ca 2 veckor). Det är ju inte första ggn jag lämnar bort honom..


Sen vill jag bara skriva att jag älskar min älskade Fredrik så himlans mycket!!
(och självklart mina små pojkar!)

PÖSS


Inga kommentarer: