söndag 17 maj 2009

Liseberg!

Idag ska vi till Liseberg. =D Vädret är kanske inte det bästa, men det är bättre än om det hade varit strålande sol och värme, för då hade väl hela Göteborgs befolkning varit där idag... Hahaha
Andreas följer antagligen med oxå. :-)
Jannie lät oxå lite sugen. Eller vad säger du, Jannie? ;D

Igår va jag hos brorsan, tillsammans med barnen. Det va jätteroligt!! Vi va ute hela da`n, i det goa vädret. Dom bjöd på våfflor. Mmmmmmm, va gottit! Sen, innan vi skulle åka för att hämta Fidde, John & Lobban, så åt vi korv och klyftpotatis. Oxå gottit!!
Fidde va inne i stan, med John, Lobban plus några andra killar, för att kolla in Göteborgsvarvet och dricka öl.
Vi åkte hem till Lobban och satt å tjöta efteråt.
Vid halv tio, åkte vi hem. Barnen hade sovit i bilen, så det va därför som vi stannade så länge...

Nu ska jag göra iordning mig för Liseberg..

Ha det bra allihopa!

1 kommentar:

Jannie sa...

Jag har tvättat håret o nopprat lite ögonbryn hehe... ska bara betala in 48269 kronor till Skatteverket sen ska jag pudra näsan hehe...
Vi äter lunch här vi halv ett, tror inte Alex sover längre än så... så tar vi bara en smarrig våffla på Liseberg :-D