torsdag 25 juni 2009

Jesper sjuk

I måndags kväll fick Jesper nån slags allergisk reaktion. Ena ögat svullnade upp! T.o.m. ögonvitan va svullen!!! Såg ut som gelè skitläskigt iaf. Så jag va hemma med barnen på tisdagen. Men ögat såg mycket bättre ut då, och bestämde mig för att skicka dom till dagis dagen därpå. Men så fick han feber igår, och det va ju bara att stanna hemma igen.. Jag har bägge barnen hemma såklart!
Imorgon är det sista dagen för barnen på dagis, om de nu går imon... Tror inte det, det e ju fredag. Vi lämnade en liten present till fröknarna igår. En slags tvål och en gammaldags "Bath"-skylt från "Dreamhome" i kungälv. Svårt att förklara!
Så fr.o.m måndag börjar deras sommarlov, för då börjar Fredriks semester..(V27)!!!
Min semester börjar V28, så det är bara nästa vecka kvar.. =D

På lördag är det dags!! Då ska vi på 5-KAMP med grannarna. Ska bli så himla skoj, för jag tror inte jag varit på nåt sånt nån gång. Ing-Marie ska passa barnen..


Nä nu får jag allt gå till barnen!

Inga kommentarer: