fredag 9 oktober 2009

Eric på besök =D





Idag är min kära brorson här hos oss! =D
Jag ville passa honom för det va så länge sen.. Just nu ligger han och Jesper i min säng och spelar Nintendo DS, och Melvin i soffan å sover..
Jag fick slutat tidigare idag. Skulle slutat kl 13, men fick gå kl 11. :-)

Förra helgen va det fullt upp (fast en rolig helg)!!
Fredagen började med att vi gick över till Hanna och Jimmy å åt god middag! Enchiladas bjöd dom på. Såååå gott! Sen kolla vi på IDOL å tjöta. Dom är så himla goa!! Gillar verkligen dom!!! Roligt att vi har börjat umgås, tycker jag. =D

På lördagen åkte vi ut till mamma och Jan som skulle passa barnen. Åkte förbi min bror också, för han fyllde år. Fikade lite och åkte sen hem igen. Madde och Jimie kom å hämtade upp oss kl 16:10 (Kent körde o hämtade oss), för att ta oss in till stan. Vi skulle gå på bio, och sen gå ut å käka. Vi kollade på "Flickan som lekte med elden" (SVINBRA!), och åt sedan på "Jensens", som vi hade bokat bord på. Så gött!
Kent hämtade upp oss efter middagen, å körde oss hem till Madde o Jimie. Drack lite till och sov sedan över. =D
Dagen efter gick vi hem. Åkte sedan hem till I-M & Håkan, för mamma å Jan kom dit för att ge Håkan en kortisonspruta i armen. Fick även barnen... (!!)
Åkte efter det (pust), hem till Maria och William på syskonträff. =D
Så såg min helg ut... Ganska så fullt upp! Men mycket roligt!

På söndag ska Jesper på kalas till Emil Björnram/Hansson, mellan kl 12-14. Vår gamla granne.. Han fyller 4år.

Inga kommentarer: