lördag 26 september 2009

Såååååååå längesen jag skrev!!!!!!!!!!!!!!!!

I fredags var jag, Melvin, Madde och Edwin på Liseberg! =D Det va så sjukt roligt! Melvin åkte hur mycket som helst!! Bl.a. "Rabalder"... Han fick åka med Madde, för jag vågade inte åka den.. Töntmamma! (jag);-)
Fredrik åkte å bowlade på Stigs Center, med Jesper, Jimie och Belle. Fidde kom 1:a, Jesper kom 2:a, Jimie kom 3:a och Belle på 4:a...

Vill så gärna hitta på nåt idag! Men VAD?? Hade nog kunnat tänka mig att åka å bada nånstans. Typ Vänersborg... Får väl se om det blir nåt. Gäller ju att få med resten av familjen, och då tänker jag på Fidde.......... Barnen e inga problem att få med på det!
Fidde sover just nu(kl 08:55), så jag får fråga honom när han vaknar.

Fidde och John va inne i stan å kolla hockey igår, Frölunda-Timrå. (Frölunda vann)
Efter det tog dom bussen hem till mig, så satt vi å tjöta fram till halv ett-tiden. Så jag känner mig lite småseg idag.

Ja ja, vi får väl se vad som händer idag!

Inga kommentarer: